ny blogg

shenare bloggen ! vaknade mellan åtta och nio idag brukar inte sova så länge. även om jag vill, som ni ser så har jag skaffat en ny blogg ska försöka att ha kvar den nu, headern är jag väldigt nöjd med, själva bloggen med. imorgon är det skola. framföra allt är det roligt med skolan imorgon, för vi har klasskamp, och det går ut på att köra fotboll mot alla sexor och sjuor, men vi kommer inte vinna, vissa i klassen är bra på fotboll, men resten utav sexorna är för bra för oss, så vi kommer nog sist eller något sånt, tisdag blir det sovmorgon, och på onsdag blir det att ha någon föräställning, så det kommer nog bli kul, mina brudar ska dansa.. ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0