hemma!

hey där ! kom hem för en stund sen har varit hos farmor med mamma och nils vi åt lite semletårta och myste, när jag kom hem hoppade jag in i duschen och käkade lite. försöker förstå mig på gimp som jag laddade ner idag, tss kanske kan lite men inte tillräckligt. vänta som sakt på min header som jag ska få, vann nämligen en desing tävling :p jag är också med i veckans blogg hos http://ssaaraaaa.blogg.se var med ni också vetttja !!
har svenska och engelska förhör imorgon sen har vi so och no prov på fredag. plus att vi ska ta spruta på fredag.. scary ! jag kommer dö jag lovar är dö rädd. men imorgon blir det skolbio med klassen ! vi ska se filmen " tusen gånger starkare " kanske inte den bästa men det får väll duga ? ska fixa mig och hoppa i sängen nu , ska dejta min sköna kudde. vi hörs kanske imorgon det spörs !

Kommentarer
Postat av: Julia

tusen gånger starkare inte den bästa?! vafan snackaru om, här i örebro får man se typ min fröken är en rymdvarelse eller nån manga skit? :(

va glad, nöjd & stolt raringgg

2011-02-18 @ 21:17:13
URL: http://juliawesterholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0