DAG 1-OM MIG

oja, mitt namn är Kristin Josefine Salomonsson, o jag föddes 2juli 1998 , jag bor i karlstad med min familj, mamma, pappa & 4syskon Rebecca Malin Sara & Nils, jag trivs här jätte bra. Jag har också bott i molkom där jag inte trivdes alls bra , så vi flyttade till karlstad ungefär i april förra året, så nu bor vi här på kronoparken & jag går på frödingeskolan, & jag har massor av underbara vänner här som jag älskar. Jag har brunt hår, men min naturliga är orange. Mina intressen är att träna judo, dansa, att vara med mina kompisar, SHOPPA & att blogga så klart. På fritide så brukar jag träna & tävla i judo & vara med kompisar. Jag är ungefär 1,60cm lång, jag tycker absolut inte om att vara lång, jag vet inte varför med det bara är så. Jag älskar också att hålla på med andras hår hihi det är ganska så mysigt på något sätt :DD
där fick du lite om mig :)

kram krstin <3


Kommentarer
Postat av: viyan moradi

aw gulligt att du vill vara med sötis :)

titta in på söndag så får du se vem som vinner , kanske blir det du ? ;)

puss / viyan <3

2011-01-04 @ 20:06:40
URL: http://vafanskajaaheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0